چالش های عمده ای مواجه شده آنلاین تحویل مواد غذایی کسب و کار

[ad_1]

در اخیر شگفت انگیز درآمد آیات بازارهای’ بزرگترین بخش رستوران به مصرف کننده تحویل آن به مبلغ US$94,385 m با حجم بازار از US$58,008 m در سال 2019 در سراسر جهان داده است عمده هدف کسب و کار برای بسیاری از رقابت به شیب پا خود را در آنلاین تحویل مواد غذایی بخش.

کمی انجام آنها می دانند که تحویل مواد غذایی کسب و کار است و نه بستری از گلهای رز برای aggregators &restaurateursas خوبی! وجود دارد برخی از اغتشاشات را به چالش می کشد که معمولا ماندن در سایه است.

در اینجا ما نگاهی به دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن بر پویا ترین مجموعه ای از چالش هایی که نگه داشته اند تحویل مواد غذایی کسب و کار بر روی لبه.

  • تدارکات دوراهی

چالش نهفته در تخصیص پرسنل تحویل نزدیک به تقاضای بالا در مناطق کم تقاضا مناطق. چالش نهفته است که دولت روشن نیست مانند “چه احتمال گرفتن بالاترین تعداد سفارشات از که خاص منطقه است؟” این یک معضل است.

در ابتدا چگونه بسیاری از تحویل پرسنل مورد نیاز خواهد بود و چگونه آنها را مدیریت برای گرفتن غذا از انتخاب نقطه به نقطه تحویل از کیفیت مواد غذایی ممکن است به خطر بیافتد اگر انتخاب کنید تا نقاط دور از نقطه تحویل.

نرم افزار نکته:رستوران ها باید تنها شامل آن دسته از مواد غذایی در منو است که می تواند تحمل درجه حرارت مورد نیاز کمتر به خطر انداخته در تغییر است.

  • دیگر زمان انتظار مشتری

اگر دوره بین سفارشات آنلاین قرار داده شده به منظور آماده شدن و سپس تحویل طول می کشد بیش از زمان مورد انتظار ممکن است شکستن صبر و شکیبایی از هر گرسنه مشتری خواهد شد که پس از آن کاهش شانس آنها بازگشت.

  • عدم صلاحیت برای رسیدگی به خواسته های بالا

بار وجود دارد که رستوران بسیار محبوب خود را ارائه و به طور ناگهانی شروع به گرفتن سفارشات در حجم بزرگ است که باعث می شود آن را دشوار است برای آنها را به مدیریت مشتریان آنلاین’along با پیاده روی در مشتریان به طور همزمان.

نرم افزار نکته: در چنین مواردی رستوران باید استراتژیک با منو و شروع این برنامه شامل یک منو کوچک در ابتدا بر خلاف نمایش مقدار زیادی از انواع. و تا آنجا که هجوم قابل فهم است نگران رستوران باید با ایجاد فضاهای که می توانید به راحتی تامین جریان سفارشات.

  • خطرناک مدل قیمت گذاری

در کسب و کار مواد غذایی آن را در کنار-به-غیر ممکن است به طور دقیق در تهیه مدل کسب و کار سودآور. هیچ تضمینی وجود ندارد اگر این کاهش قیمت منجر به افزایش فروش به این کسب و کار کاملا بستگی به انتظارات مشتری.

ما می توانیم این واقعیت را انکار کند که این چالش مذکور همچنین نشان دهنده فرصت های رشد برای کسانی که ساخته شده اند smart تلاش برای اصلاح آنها. ایجاد یک قوی بر روی تقاضای تحویل مواد غذایی برنامه می تواند کمک به رستوران برای مدیریت و به طور خودکار رزرو و ببندید روند.

پس, پیاده سازی تکنولوژی مناسب را خاموش و پرواز خود را به مانع-رایگان کسب و کار.

می خواهید کمک در توسعه بهترین مواد غذایی تحویل برنامه پلت فرم ؟ با ما تماس بگیرید در حال حاضر.

[ad_2]

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *