سرگرم کننده است که در آن پول است – و یا ما همه در سرگرمی کسب و کار در حال حاضر!

[ad_1]

چه چوب?

چه چیزی باعث می شود یک حافظه ماندگار? فکر می کنم بیش از گذشته تجارب تعطیلات. چه نوع از چیزهایی که ایستادگی کردن ؟ به احتمال زیاد آن است که در اوج عاطفی و روابط شخصیت مواجه خنده و حوادث غیر مترقبه ،

خوب قبل از اینکه شما شروع به تبریک من درک فوق العاده ای از آشکار…اجازه بدهید اشاره گیج کننده ترین قطع از 25 سال به عنوان یک آژانس مسافرتی مالک و متخصص کروز. چه برگ من خاراندن سر من این است – چیزهایی که بسیار مهم است به مشتری قبل از انتخاب یک بسته بندی تعطیلات تقریبا به طور کامل فراموش شده یک بار تجربه کامل است!

نمی توانید به اندازه کافی از آنچه واقعا مهم نیست ؟

در طول مرحله برنامه ریزی و مشتریان شما صرف ساعت, روز, هفته, ماه tediously ریختن بیش از بروشور بازدید از خط کروز وب سایت های مقایسه قیمت و اندازه گیری مربع از کابین تمیز کاری آنلاین بررسی جمعا تا تعدادی از superlatives مورد استفاده برای توصیف مواد غذایی در این کشتی در مقابل مواد غذایی است که در یکی – انجام این کار به عنوان اگر بسیار موفقیت یا شکست تعطیلات کروز خود در این پودر از مو جدا تفاوت است.

و سپس بعد از تعطیلات – در توصیف تجربه خود را – مجموعه ای کاملا جدید از استانداردهای نامیده می شود به بازی. به عنوان غیر منطقی به نظر می رسد ممکن است ارزش در درک و تنظیم برای این بیت از رفتار عجیب و غریب. آیا اوقات فراغت سفر حرفه ای و یا به سادگی برنامه ریزی تعطیلات خود را – نگه داشتن در ذهن از همان ابتدا که موفقیت بستگی به نسبت خاطرات سرگرم کننده به خسته کننده و یا بی روح. بیش از حد اغلب ما از دست دادن بینایی از این واقعیت است که ما با ارزش ترین کالا زمان است. آیا شما واقعا می خواهید به سرمایه گذاری زمان (و پول) در هر تجربه که در آن فرصت برای لحظات جادویی نیست حداکثر?

نگاه نزدیک: صنعت کروز –

پچ شنید در اکثر پست-کروز تجمعات تمایل دارد در مورد شخصیت های رنگارنگ ملاقات در شام…پیشخدمت بود که آن هم انجام شده نزدیک شعبده باز…دوستی و نگرش مراقبت از کارکنان که به نظر می رسید به واقعا لذت بردن از کار خود را در دسترس هنرمندان که آمیخته با hoi polloi. اما با مقایسه نظرات در مورد خدمات و یا کابین اندازه اغلب به نظر می رسد کمی بیشتر از مختصر کلمات قصار – تقریبا دنیوی است.

زرنگ و دانا کروز بازاریابان درک این ویژگی و تا به حال موفقیت های بزرگ اعمال نفوذ این پویا به تبلیغات و بازاریابی – و همچنین در هیئت مدیره خود را تجربه. در صنعت وجود دارد یک standout در این رابطه است.

اما در ابتدا کمی در پس زمینه –

به شما به عنوان انتظار می رود, “بازار انبوه’ بخش از صنعت کروز است که تا کنون بزرگترین دلار صرف سرمایه مسافران انجام شده ، در این بخش سنتی, استانداردهای اندازه گیری برای انتخاب یکی کروز بیش از دیگر همواره بسیار ذهنی است اما به تازگی با ظهور جدید دولت از هنر مگا-کشتی ها تفاوت ها مبهم و حتی بیشتر. به عنوان مثال بزرگ سه بازیکن – کارناوال نروژی و رویال کارائیب – همه تمایل دارند که برنامه های مشابه در مورد همان قیمت و همان سطح از خدمات و مواد غذایی به علاوه یک به طور مداوم لیست در حال رشد از ذهن ترا درهم میشکنند فعالیت ها و pimped تا کابین سوئیت پنت هاوس چشمه های معدنی نمایشگاه و دیگر “من-هرگز-می دانستم که-آنها-بود-که-در-یک-کشتی” ارائه شده است.

و برنده است…

از آن سه کارناوال کروز دریایی با خطوط است که تا آن را بدست راست از همان ابتدا. این تصادفی نیست که CCL است که از لحاظ مالی موفق کروز شرکت تا به امروز است. از طریق تهاجمی کسب کارناوال در حال حاضر توسط شرکت مادر از تعداد فزاینده ای از مارک های یازده به تاریخ – از جمله شاهزاده هلند آمریکا Cunard آیدا P&O کاستاریکا و Seabourn. از این کارناوال نام تجاری خود را باقی می ماند موفق ترین – هنوز گاو پول نقد از کروز.

رئیس و مدیر عامل شرکت Carnival Cruise Lines توسط میکی Arison – پسر موسس تد Arison. خاص خود را نابغه است که بی وقفه با تمرکز بر واقعی تفاوت در بزرگترین بخش بازار – سرگرم کننده است. همیشگی ‘سرگرم کننده کشتی استراتژی نام تجاری شده است wildly موفق – کاشت دانه موثر پست در تعطیلات کلمه از دهان بازاریابی برای چند دهه. “سرگرمی” تم شروع می شود با تبلیغات و بازاریابی و همچنان با در هیئت مدیره تجربه – که به ندرت می افتد برای ارائه به مخاطبان خود. به قول دزد بانک ویلی Sutton, کارناوال می داند که سرگرم کننده “است که در آن پول است”.

سرگرم کننده کشتی –

از ضرورت کارناوال کروز دریایی با خطوط بسیار رقابتی در خدمات و در هیئت مدیره فعالیت اما بازگشت کارناوال مهمان – بیش از هر نام تجاری دیگر – به ناچار سور دادن دوستان خود را با داستان های بلند در مورد همه سرگرم کننده است که تا به حال…همراه با شدت unflattering عکس از ابرو کم رویدادهایی مانند موهای قفسه سینه و یا نوشیدن آبجو مسابقات. سی و هفت سال پیش زمانی که او تاسیس شرکت ارشد آقای Arison به طور غریزی می دانست که پست کروز پچ پچ در مورد سرگرم کننده بود که پول در بانک.

‘بازگشت به آینده’ بازاریابی –

می تواند ما را به عنوان تعطیلات برنامه ریزان آیا فروش از طریق خرده فروشی سنتی رسانه های مجازی حضور آنلاین – یا ترکیبی از آن – اعمال نفوذ بیشتری این مهم پست سفر مکالمات? پیشنهاد من این نیست که همه ما تبدیل شدن به مرحله hypnotists یا هالیوود اسکریپت نویسندگان اما ویلیام ترنر را به چیزی که او گفت: “شما ممکن است شنیده ام که جهان ساخته شده از اتم ها و مولکول ها است, اما آن است که واقعا ساخته شده از داستان است.”

هرگز در برآورد قدرت از یک داستان بزرگ –

مدرن و روز نامگذاری برای این کمی از استراتژی بازاریابی است که به نام “برند” – چیزی ارشد آقای Arison درک طولانی در پیش است. به عنوان یک برنامه ریز تعطیلات این سوال را به خودتان بپرسید است – آیا شما عادت به دنبال راه هایی برای برقراری تماس با مشتری بیشتر تحریک کننده, جالب, و یا سرگرم کننده? و یا آیا شما در نظر خودتان را به عنوان در درجه اول به منظور یادداشت برداری? مشتری چپ با احساس میل به دنبال به جلو به آینده ارتباطات – در عبارت دیگر آمده و تعامل به یاد ماندنی است ؟

قدرت سرگرم کننده –

چه می توانید انجام دهید فعالانه به ایجاد ارتباطات مشتری جالب تر است ؟ آیا شما سوال طراحی شده به تمرکز بر روی آنچه که واقعا شمارش – حافظه – در مقابل موقت وسواس? (نگاه کنید به پاراگراف 3)

کمی خلاق ارشاد می تواند یک راه طولانی برای ایجاد انگیزه برای را جالب و سرگرم کننده آنچه که به طور معمول تصور می شود خسته کننده زحمت. به تازگی در آنجا فوق العاده بود, زندگی واقعی تصویر از نظر من. یک ویدیو اسپانسر شده از طرف فولکس واگن – در حال حاضر گرفته شده متاسفانه – که نشان داد که چگونه مشارکت در چیزی به عنوان ساده به عنوان چیدن بستر در یک پارک عمومی سر به فلک کشید که ساده “سرگرم کننده” نوآوری اضافه شد. زمانی که بستر را کاهش داده و به یک سطل زباله یک اثر صدا باعث شد – به این تصور که یک سنگ سنگین بود سوت راه آن را غار زیرزمینی سپس فرود با صدای تپ تپ. یک دوربین فیلمبرداری مخفی اسیر صحنه صحنه از مردم scampering در اطراف به دنبال زباله به محل در بن – فقط به شنیدن خنده دار, اثر صدا, دوباره و دوباره.

نام تجاری خودتان –

هیچ کس نمی تواند بنویسیم اما شما – شما باید معتبر باشد. نگاهی به ظریف اما راه های خلاق برای ساخت مشتری تعاملات بیشتر سرگرم کننده است. شاید تنها اندکی تغییر در نگرش مورد نیاز است و اسکریپت خود می نویسد:. بازی تغییر استراتژی می تواند به عنوان ساده به عنوان یادآوری خود را به عنوان شما انتخاب کنید تا گوشی “هی سرگرم کننده شروع می شود در حال حاضر!” مانند مردم در سرگرم کننده نظریه ویدئوها آیا انگیزه به پله آیات پله برقی برای بلند کردن سطل زباله و پرتاب آن را به ظرف مناسب – یا فاش کردن آنچه واقعا مهم در یک تجربه تعطیلات – آموزش خود را به دانه های گیاهی برای سرگرم کننده در تماس می تواند به معنای یک سطح جدیدی از موفقیت – حتی راه اندازی شما در راه خود را به تبدیل شدن به بعدی میلیاردر خط کروز صاحب. – LEC

[ad_2]

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *